7 Kasım 2009 Cumartesi

...geri dönüş :)

Blogumu ilk açtığım günlerde pekte sakin olan hayatımda bir iki değişiklik oldu. Tatlı ama bol telaşlı günler geçirdim. Canım Metinimle, söz, nişan, ev hazırlıkları, düğün telaşı, düğün, nikah, derken...18 Ekimde "evet" dedik. Bu süre içinde iş ve hazırlıklar arasında koşturdum durdum. Epey yoruldum ama çok istediğim bloggerlığa pek vakit ayıramadım. Ama hazırlıklar sırasında internette araştırma yaparken yeni bir çok bloga rastladım, ne güzel şeyler yapıldığını gördüm. Bende ilk fırsatta döndüm tekrar bloğuma yine buradan son yaptıklarımı paylaşacağım sizlerle :) yeni ev döşemiş bir bayan olarak dekorasyon, ne nerede ne kadar gibi bilgiler vereceğim...umarım güzel günler geçiririz...görüşmek üzere :)

NOT: Canım Selma Teyzem sürekli bloguna yazmıyorsun artık diye diye yeniden yüreklendirdi beni...Teşekkürler ona.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder