21 Kasım 2009 Cumartesi

...meraklılara evimiz ve sticker tutkumuz (:

Bugün hızlı bir şekilde karar verdim bloguma yazmaya çünkü öyle çok soru aldım eş dosttan evin nasıl, onu nasıl yaptın, bunu nereden aldın diye...özelliklede uzakta olup görmeye gelemeyenler için buradan bize ve evimize dair birkaç şeyden bahsetmek istedim...Öncelikle bende artık bir tutku haline gelen şu duvar stikerlarımız...henüz mobilyalar bile alınmadan Metinle duvarlara yapıştırmaya kalktığımız malum stickerlar...

Bu salonumuzda 3 kişilik koltuğumuzun hemen üzerinde. Ben duvarlarımız kum beji renginde olduğu için kahve tonlarında seçtim böylece daha uyumlu ve soft olduğunu düşünüyorum...
Image Hosted by ImageShack.us

Bu stickerla birlikte hediye gelen kelebekler ise işte burada...yemek masamız üzerine IKEA dan alarak yapıştırdığımız aynalara konmak üzere uçuyorlar...
Image Hosted by ImageShack.us


Ve işte şirinler...aşık kedilerimiz...eve hemen girişte holde...Metin her akşam eve gelişte onlara da "Merhaba çocuklar..." diye selam verir (: Ben kedicikli stickerı biraz farklı yapıştırdım, masa teması vardı ama onu kullanmadım...Masanın bacaklarını lambayı uzatmakta kullandım.
Image Hosted by ImageShack.us

Şimdi yavaş yavaş diğer odalara uygun stickerlar peşindeyim...Bu arada tüm stickerlarımız Gittigidiyordan alınmıştır...Bilgilerinize (:

1 yorum: