29 Mart 2010 Pazartesi

D.I.Y. Projeler:1

Ben mutlaka birşeyler alacağım sonrada kendi zevkime göre orasına burasına müdahale edeceğim, bu sanki vazgeçilmez olmuş bende. Öyle hop aldım mağazadan geçiriverdim üzerime hiç başıma gelmedi daha...Neyse bunlar bulduğum son D.I.Y. fikirler bence çok kolay ve hoşlar belki ilginizi çeker diye paylaşıyorum...



Bu pullarla süslenmiş olanı. İster metre halinde satılan pullarla, isterseniz tek tek işlenebilir ve sade bir tunik ancak bu kadar güzel bir hale getirilebilir. Üstelik pulların verdiği yelek havasıda cabası :)
 



Bu D.I.Y. fikirde ise aslında triko bir kazak, kumaştan yapılmış çiçek ve yapraklarla süslenmiş ama bence güzelde olmuş hani. Benzerleri  t-shirtlerede rahatlıkla uygulanabilir dimi ama. Hadi bakalım ben sıvıyorum kolları :)




P.S. Fotografların büyük halleri için üzerine tık tık :)

4 yorum:

  1. çiçekleri çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  2. Ah ah bayılıyorum da yap yap ev doldu şeker

    YanıtlaSil
  3. chilek im; beğenmemek mümkün mü ? :)
    stilim edoşum; gel dağıtalım, hediye edelim, paylaşım o evlerimizi dolduranları ne dersin :)

    YanıtlaSil
  4. (annesininkızı)he ya balım vakit olsa neler yaparım da yok demin de bol bol yazma yorumuna baktım ne tatlı bir kadınsın sen yahu! Merci canımcım :)

    YanıtlaSil